Thursday, November 4, 2010

tag metag.

sumpah gila rindu masa ni :(

bismillah,

salam.

saya kena tag. ingat nak buat lepas exam, tapi tu la kan ada orang tu paksa paksa suruh buat jugak. yang paksa bukan orang yang mengetag, tapi ntah orang mana tah. aku tau kau tak sabar nak tau pasal aku kan kan kannn ? haha :D saya takkan cakap banyal, saya janji. mana yang mampu je. sebab saya sedar saya belom study --'

let's begin bebehhh ~

katenya :

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because i want to know more about you.


1 ) nama penuh panjang macam la korang tak tau kannn NUHA ALIAH. it's NUHA not NOHA. and it's ALIAH not ALIA. jangan sesekali kau salah eja nama aku. dah comeii comeii nama aku camni, hang pi tukaq lain, memang nak kena la tuuuu :) people call me Nuha. strangers call me Aliah --'. Nurin panggil Kakak. Irdina sebut Ateh :D ( she can't speak yet. all she can do is SLEEPING (: ) tapi awak semua kena panggil saya Nuha.

2) I was born on June 1994 at Subang Jaya Medical Centre Selangor. tak penah tau pon tempat tu kat mana. yang aku tau cume dekat selangor --' lepas lahir je kau trus lupe daratan eh ? mana ada lupa tapi tu lan kann tak ada rezeki nak melawatlah kononnya. enam tahun selepas kelahiran dan selepas dipulangkan dari Manchester United, kami berpindah ke JB. jadi menetaplah kami sekeluarga di JB sampai lah sekarangg. ( asal aku tak duduk KL je kannn ? hehh --' )

3) saya merupakan anak ke-empat dari lima. dulu dah berangan angan nak jadi bongsu sekali, terkeluar budak kecik tu. memang menyekat kemanjaan aku betol --' yang atas semua dah besar gedabak tinggal tunggu kawen je.

4) saya sangat OBSES dengan foods. awak nak tengok saya gila ? bawak saya pergi makan. pegi sekolah saya makan, tengahhari saya makan, petang saya makan, malam saya makan, stayup nak study saya makan lagi --' jadi kalau pipi melebar ke kanan dan kiri jangan salahkan ibu mengandung. dan bila saya besar saya bercita cita nak ada restaurant sendiri dekat rumah dari pelbagai negara dan negeri :D boleh gitu ?

5) saya seorang yang pendiam serta pemalu err okay tipu. saya tak diam. saya tak banyak cakap. bila dah bertujuh tak de maknenye la kau diam. BERLIMA PON DAH MACAM NI ? ayat sapeee ? --' haha.

6) ENAM ! I love number SIX ! sebab saya ada enam orang kawan yang caring comel cantik sweet manja dan gila ! :D si cantik jelita Nurul Amalina Ramli. si angle kita Azzah Ahmadon. si ayu terkepit Amaq Nadzirah. si comel gila Nurhafidzah. si comel manis Nabihah Othaman dan si sarjan terencat Nurul Hakimah :) buah hati hempedu appendix jantung kesayangan saya ! ♥

7) saya ada boyfriend. hari hari saya rindu boyfriend saya, tapi dia tak penah rindu saya. saya sayang dia, tapi dia tak sayang saya. hari hari saya cari dia, tapi dia tak cari saya. hari hari saya mintak izin dekat babah agar restu hubungan kami berdua, tapi dia buat endah tak endah je. memang cari jalan mati la kau kannn. nama boyfriend saya ...... DUIT. dear money, I LOVE YOU ! :D janji jangan tinggalkan saya okay ? :)

8) cita cita bila dah besar, nak jadi seorang isteri yang solehah, taat pada suami dann eh ehh ape kau ni ?! :P tak takk. aku nak jadi suri rumah yang berjaya. boleh dokk ? :D nanti aku pike lah aku nak jadi apa. tapi yang penting bukan doctor pleaseee !

9) I love RED colour ! red makes me melt bebehhh ! I'm going to change everything into red one dayy :) ( imagining my room, cellphone, iPod, laptop all in RED ! AWWW :D )

10) I love to sleep. I spent most of my time sleeping. tapi bukan masa exam week. kauuuu, kepala aku pening gila sekarang sebab tak cukup tidur. konon konon macam bagus la kan stay up sampai pukul dua tiga pagi belajar. elleh kau ingat orang lain tak tau yang kau tu sebenarnya stay up lama lama pasal sebelum ni tak penah sentuh buku kan kan ? :D

11) saya tak suka chemistry. dan saya adalah mangsa fail chemistry untuk exam akhir tahun ini --' huwaa !

12) saya budak paling malas dalam dunia. bukti : saya masih depan komp walaupun minggu depan paper Bio. dan lepas ni saya akan naik ke atas dan terus tidur tanpa benrjumpa dengan buku tercinta.

13) saya sayang keluarga saya ( sape tak ? ) kawan saya sedara mara saya dan ATOK WAN saya ! :)

14) saya gila camera ! kalau awak ada camera nanti awak tengok la mesti ada sorang budak cacat menyelit depan camera awak :)

15) saya suka bunga.

16) saya suka berjalan jalan menyihatkan badan di bangunan tinggi yang beraircond dan mempunyai barang barang yang cantik untuk di tonton erti kata lain shopping mall :)

17) suka baca blog blogger lain. tapi diri sendiri malas hupdet blog sendiri.

18) saya perempuan dan awak kena paham yang saya perempuan.

19) bila nak sampai 25 nii ? aku penat la weyyy !

25) saya dah tak larat nak type pasal diri saya yang bosan ni. eh dah 25 lah :D

ye itu la diaaaa makin lama makin sikit. saya tau saya malas. bye.

tag tag tag tag taggggg amaq, pizah, azzah dan amal dan lain lain. haaa sila la buat ( aku tau kau malas )


haaa amik kauuu aku dah buat niaa ! lepas ni jangan bising bising sangat. haha :P


No comments:

Post a Comment