Friday, November 12, 2010

The day before today.

bismillah.
salam.
semalam seronok. berdating dengan Pizah :D

jalan punya jalan punya jalan masuk MPH sebab Pizah nak cari comic. sekaliiiiiiiiiiiiiii, terjerit aku huwaaa. I met her ! rinduuuu !


Hanisah Mustakim.
kawan lameeee. almost FOUR years kitorang tak jumpe !
contact trough FB je.
dia ni membe sejak sekolah rendah. dulu dulu buat jahat semua dengan dia :D
aaa suka gila jumpa dia ! tak boleh nak lepak lama dengan dia, sebab dia BUSY haha :P
darjah enam dulu sangat rapat dengan dia. dulu orang kate muka kami sama. sekarang dah tak kot :) dia sangat pemalu. sampai aku jadi pendiam secara tiba tiba :D
heyy, ingat lagi tak 'HACHI' :D

Hanisah, nanti nak jumpe lagi tau :D
______________________________


lepas tu Pizah ajak tengok cite nia. orang kata best. so tu yang Pizah nak sangat tengok. haha. and YES orang tu tak tipu. BEST gilaaa. cuma anda disarankan agar tak menontonnya di panggung wayang Umall kerana anda pasti akan menyesal ! --' saya sangat sabar semasa menonton. tapi saya sarankan anda sila la tengok cite ni ! insyaAllah tak menyesal lah :) sekarang dah tak pelik kenapa diorang suka tengok cite ni ulang ulang. and lepas ni I'm going to take Nurin to watch this movie :)

that day was AWESOME ! eventhough I've to paid ten ringgit for a slice of pizza and a glass of coke --' thanks guys ! :)

anddd special thanks to Nurhafidzah sebab temankan aku keluar :D

I love you lahh ! ♥

aset paling berharga : beg mata atau lebih dikenali sebagai eyebag. kau ada ? hehh ni semua punca exam yang buat aku tak cukup tido --' cuti ni memang kene habiskan sebulan untuk qada' masa tido.

bye.

2 comments:

  1. hahaha welcomee :) laen kali buat lagi . ajak ramai2 sket ehh lao tanak sunyi je . haha .

    ReplyDelete
  2. haha okehh ! time tu pastikan amaq sehat :D

    ReplyDelete