Sunday, November 21, 2010

Kualalala lumpur :D

bismillah,

salam.


'mamaaa babahhh, esokkan Nuha nak ikot Pizah pegi KL boleh ? ada bla bla bla lepak klcc bla bla..'

mama ;
'eh awak ni macam tak penah pegi KL je. haa suka hati laa'

huwaaa. I love you mummy ! :D

trip ke KL sangat BEST walaupun macam tak ada apa sangat. kan Pizah ? :) aaa memang penat gila la jalan cari starbucks HAHA sorry sorry ! janji tak buat lagi :D so, hari sabtu pagi pagi lagi dah kene bangun. aku bangun awal ! Pizah je yang lambat. haha :P janji 630am sampai sana paling lambat, tapi tu la kannn. manusia tak sempurna. 7lebih baru kitorang gerak :) nasib baik tak datang awal kan pizah ? :P

dalam bus ingat nak tidooo je sampai KL, tapi apakan daya. kalau aku tau, aku dah tido cukup cukup dekat rumah. haha. banyak benda aku belajar sepanjang perjalanan dari JB ke KL. ilmu sangat berguna. kauuuu, kalau pasal duit semua berguna eh :D so semua lepas ni boleh buat bisness okayy :)

penduduk belakang bus yang sangat bising :D


penduduk bahgaian tengah bus yang pendiam :P
ya, itu kerja saya. tahun depan nak SPM so memang kene rajin. memang habes sangatlahhh baca novel tu.

kau tengok muka aku tension. tension dengan orang depan ni haa. nak je aku baling baling buku ni kat dia. haihh. mengganggu hidup betol kan Pizah? --' lepas 5 jam perjalanan, kami pon sampai dekat Kuala Lumpur Convension Centre. huwaa akhirnyaaa. pastu yang makcik pakcik semua masuk dalam. yang muda sikit dari makcik pakcik semua berlari larian ke KLCC. tak senonoh perangai kau eh. nampak aquaria, teringat lawatan. waa rinduuu ! :(


Infitah Kamaliah :) cousin Pizah.


yeahh. tengok Harry Potter lepas tu. LAMA GILA BOLEH TAK CERITA DIA ? dah la sejuk gilaaa. haha. boleh tahan bestlaa. sampai ada orang yang dah tertido tido kan kat dalam tu. haha. tapi not bad laa. aku dah sakit jantung sikit tengok cerita ni --' oh ohh, Hermione cantik gilsss ! baju dia pakai semua cantik cantik ! tergoda I nyahh. nak bawak Nurin tengok cerita ni boleh tak ? :D err to Amaq, sorry sayang. TERtengok dulu. tak berniat pon :D

aaaa yang penting trip ni BEST ! :D semua orang best. dengan Makcik Pizah yang sangat coolioooo and uncle dia yang banyak kasi ilmu dengan kazen kazen Pizah yang tak pernah nak diam. best weyy ! dengan along angah wan. hahaha. semua lah best ! thank you thank you. lain kali ada lagi, jemput lagi :D

thanks Pizahhhh ! muah muahh.
I LOVE YOU LEBIH LEBIH LAHH ♥

No comments:

Post a Comment