Friday, November 19, 2010

My future kot :)

bismillah,
salam.

OMAIGODDD I miss this moment :(
benci gila tgk muka sendiri --'
this picture was taken on 2008 when we were in form two.

I just realize how old I am now. cehh cara cakap macam kau tu dah tua sangat je --' act tak agak malas nak post. tapi rasa macam dah lama gilaaa kan tak post. so saya akan membebel disini dan awak kena diam :) nak post pasal raya haji kami yang tido je keje tu, tapi gamba takde. so malas. bye.

saya baru sedar betapa malasnya aku dalam study and betapa teruknya result aku kebelakangan ni. heyy boleh tak baru sedar ? tak guna gila kau. semalam dalam kereta otw balik rumah from kampung, tiba tib je mama cakap pasal aku. mama kata,

'Nuhaaa, you have to study really harddddd. jangan asyik dengan internet je. berFB sepanjang panjang masa bla bla blaaa...' and she keep repeating this ' look at your result, kalau addmath pon dah macam tu, yang lain macam mane ?'
okayyyyy mama now Nuha sedarrr. kononnya lahh --'

Nuha Aliah bakal melanjutkan pelajaran ke luar negara tetapi dia tak pernah terfikirr pon luar negara tu kemana. yang dia tau dia nak yang ada empat musim. hehh --' dekat dalam kereta tu mama was like buat plan about where should I go after SPM, and what course should I take and what should I be after that bla blaa. aku tau macam gedik pasal mama yang plankan everything kan. tapi bukan aku yang mintak kan ? :D babah and mama fikirkan course yang sesuai untuk aku and untuk jadi lecturer. and yesss, mereka nak saya jadi lecturer like them --' pastu mama cakap,

'you belajar betul betul and after that terus pegi US ok.'

I was likeee haaaaaaaaaaa. US macam best. so I decided to further my studies in US bebeh ! hahaha. tapikannnnn, babah macam tak nak aku sambung belajar dekat oversea, dia suruh duduk malaysia je, dekat dengan dia. hee. babah memang macam tu. aku nak masuk asrama tahun depan pon dia tak kasi --' sayang sangat aku ni haa. haha :D

so kesimpulannya, Nuha Aliah dah ada matlamat hidup --'

tapi kann, aku nak satu U dengan sayangS saya and duduk sama sama. hee :)tujuh tujuh satu tempat. AWW best gilaaaa kannnn :)

di mana ada kemahuan di situ ada apa Amaq ? HAHA

jom studyyy --'

esokkkkkkkkkkkk, Kuala Lumpur I'm cominggggg !
Pizahhh, kaki aku menggigil sebab excited ! HAHA :D

bye :)

3 comments:

  1. HAHA ayt last last mcm S ! grrr , ade ape ek nuha ? aku lupe laaa ==

    Huaaa korang jgn lupe ole ole akuuuuuuu ! aku akn doakan korg --------- Tettt , HAHA have funn guys T.T

    ReplyDelete
  2. HAHA macam Somell !

    doakan kami selamat dan bahagia disamping orang tersayang ok. haha. bulan 12 ada. jangan risau ! :D

    ReplyDelete
  3. ceh disamping org tersayang ? ADOYYY --'

    ReplyDelete