Friday, December 31, 2010

2011 :)


HAPPY NEW YEAR EVERYONE !

2011 ♥

Banyak perkara yang nak diubah dalam tahun ni. Azam banyak yang nak kena tunaikan. Buku pon banyak nak kena baca --'

Azam 2011 ? Ohh takkan dibongkarkan disini sebab bakal malu kalau azam yang dibuat tak tercapai. Doakan jela semoga Nuha Aliah anak pakcik Zulkifli berjaya tunaikan segala azamnya.

Cuma ape yang paling aku harapkan untuk tahun ni is aku berjaya dalam hidup dan SPM dan buat mak bapak aku bangga bila pegang slip result SPM aku. (hamboii dah sampai ke slip result segala, belajarnya tidak lagi --')

And kalau boleh tahun ni aku nak spent most of my times with MamaBabah. Next baru books :D Sebab next year and seterusnya dah tak boleh nak duduk dengan parents lama lama lagi kan. So this macam the last year untuk kau hari hari tengok muka parents kau. That's why aku tak berapa berminat untuk masuk asrama :D ( ohh tak, aku bukan anak manja )

Dan semestinya nak spent time banyak banyak jugak dengan kau orang G dan batchmates ♥ Semoga tahun ni tahun paling bermakna dan bahagia dan gembira untuk kita batch 13. Ihikk :)

Doakan Nuha Aliah Zulkifli berjaya dalam SPM dengan jayanya :)

2011 untuk 11A+ dalam SPM
Amin.

No comments:

Post a Comment