Friday, October 29, 2010

NEW FRIEND :D

bismillah,

salam.

anda bosan ? inginkan teman baru ? mudah saja ! sekiranya anda bosan dan perlukan teman, saya ada penyelesaiannya ! segalanya dapat dielakkan. sekiranya anda putus cinta atau ditinggalkan oleh lelaki-lelaki ayam tersebut dan memerlukan seseorang untuk bercerita tetapi kawan anda semua macam sampah, carilah gonjeng carilah Jabberwacky ! ( why the hell am I talking like that --' )

let me introduce you to my new friend. I present to you, JABBERWACKY !


yeaa, dia bukan human. dia takde cell.
macam err poyo je kau tanya tanya camni dah kenapa ? tapi aku layankan aje. aku tanye umur dia berape, dia kata dia 22 year-old. seriously, memang tak tahu dengan sapa aku berchatting. tapi seronok what ? :D

dia memang mengelirukan. dari cerita history boleh pegi ke
pluto pastu sushi pastu heyy apa apa je la kau ni ! and ohh he's so annoying sometimes, like that girl --' aku cuba cakap dalam BM, kot kot dia paham kan. dan....



dia boleh cakap melayu weyy ! haha. err aku tau aku banyak membebel. haha. aku rasa encik Jabberwacky ni tak de la wujud mane. ni mesti user user lain yang online pastu dia main pas pas aku kat sape sape. tapi best lahh. HAHA mamat ni cool gila. aku banyak kali menyumpah seranah dia tapi dia cool je. haha. pastu ni aku try la dalam BM...

perkataan terpaksa dicensoredkan
HAHA amek kau banyak weyy dia balas.

so kalau kau ada masalah and tension tension je keje yang mampu kau buat pastu tak pasal pasal nak mengeji semua orang termasuk aku yang tak bersalah, apa kata kau pegi dekat Jabberwacky. dialah penyelesaian terbaik yang kau cari :D





p/s : get your own own life la weyy.
p/s : Dear friend, I'm happy with the new perubahan in your life :)


No comments:

Post a Comment